GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

3 jun 2014

Comunicado de La Madreña tras el desalojo

Dexando a un llau la emoción y la tristeza de ver como se destruyen les ilusiones de les miles de persones qu'apoyaron y trabayaron pa sacar alantre esti protectu, dende'l CSOA La Madreña, arguyoses del nuestru caminar durante estos 2 años y mediu, queremos reafirmar:
1) Que l'antigua conseyería de sanidá yera patrimoniu del pueblu asturianu, y que nós, lloñe d'apropiánoslu, devolvímoslu a la xente pa que pudiera disfrutalu.
2) Que quienes lu tán usurpando son elles. La Policía ta pesllando y embalando'l cuerpu del delitu, pa que SEDES puea vendelo por cuatro monedes.
3) Piensen qu'asina van tener paz y dempués gloria, pero nin lo uno nin lo otro. La Madreña, que ye'l pueblu, nun va descansar hasta que se devuelva a les asturianes lo que-yos pertenez, nin hasta que los responsables de "la operación de los palacios" seyan los que se sienten nel banquillu d'acusaos.
Les persones que participamos del colectivu d'autoxestión agracedemos fonderamente el tiempu y les experiencies compartíes, y a les qu'apoyen esta causa aseguramos que LA MADREÑA NUN PIESLLA, que LA MADREÑA NUN PARA. Milenta madreñes prendieron yá en milenta corazones, y de xuru que van xorrecer, si nun ye güei ye mañana.  Podemos perder la torre, pero la partida vamos ganala.

Puxa La Madreña!
#laMadreñanunsepieslla
#laMadreñanunpara
#puxaLaMadreña

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Dejando a un lado la emoción y la tristeza de ver como se destruyen las ilusiones de las miles de personas que apoyaron y han trabajado para sacar adelante este proyecto, desde el CSOA La Madreña, orgullosas de nuestro caminar durante estos 2 años y medio, queremos reafirmar:
1) Que el antigua consejería de sanidad era patrimonio del pueblo asturiano, y que nosotras, lejos de apropiarnoslo, lo hemos devuelto a la gente para que pudiera disfrutarlo
2) Que quienes lo están usurpando son ellos. La Policía está cerrando con llave y embalando el cuerpo del delito, para que SEDES lo pueda vender por cuatro monedas.
3) Piensan que así tendrán paz y después gloria, pero ni lo uno ni lo otro. La Madreña que es el pueblo, no descansará hasta que se devuelva a las asturianas lo que les pertenece, ni hasta que los responsables de "la operación de los palacios" sean los que se sienten en el banquillo de los acusados.
Las personas que participamos del colectivo de autogestión agracedemos enormemente el tiempo y las experiencias compartidas, y a las que apoyen esta causa aseguramos que LA MADREÑA NO SE CIERRA que LA MADREÑA NO SE PARA. Miles de madreñas han prendido ya en miles de corazones, y seguramente que crecerán, si no un es hoy es mañana.  Podemos perder la torre, pero la partida la ganaremos.

Puxa La Madreña!

#laMadreñanunsepieslla
#laMadreñanunpara
#puxaLaMadreña