GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

6 may 2021

Ximiélgalo Radio Show - Episodiu 14 Orixinal

 Nel episodiu númberu 14 del Ximiélgalo Radio Show nun cuntamos con convidaes, pero si col vezu de sentir bona musica y bones vibraciones.

 Entamamos l'asuntu con dos cancios en vinilo. Entamábamos presentando "Listen to the music", pero pol contrariu, pinchemos la cara B d'esti 7 pulgaes del sellu Caltone y lo que sono foi "I can't do no more" de The Emotions.
Dempués ensin fallu pinchemos "Ska Baby" de Boby Ellis & The Upsetters.

 Pa siguir una riestra de noveDUBes de Akatz, Matah - La Panchita Records, Sista Cheka, Joe Yorke and Stand High Patrol, que rematamos cola estaya "Pallabres, son y puxu" na que falamos alrodiu del autor homenaxeau na Selmana de les Lletres Asturianes, Nel Amaro al son d'un dub y un canciu de La Tarrancha.

Dempués del impás lliterariu, más noveDUBes de Moon Mermaid, Ziztada eta Rlantz, Sumac Dub & Art-X y Crenoka.
Y pa rematar un cachin d'una de les mixtapes del colectivu Jah Vapor y la estaya "versiones, remezcles y otres milongues" onde despachamos l'especial Cloud Connection del sellu ODG Prod.

ORIXINAL XIMIÉLGALO STYLE!