GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

28 abr 2021

Ximiélgalo Radio Show - Episodiu 13 (con El Corrector)




 Episodiu 12+1, nel que cuntamos como convidáu con El Corrector, cuyu programa en Radio Kras, precede al nuesu Ximiélgalo, en cuanto a soníos xamaicanos nesta radio llibre de la villa de Xixón.

Pero enantes de da-y pasu, pinchamos la combinación ente George Palmer y Rikar, pal primer LP d'esti últimu, tamién primera referencia del sellu Turbocharger Internationa, la cara B del 7 pulgaes que sintíamos la selmana pasada del sellu Gay Feet y pa pone-y el ramu a la esbilla selektah de Miguina, esfrutamos del primer balazu de la triloxía pandémica de la banda bilbaina SuperAkatz.

 Dempués de too esto, esfrutamos de temarracos de ska, rocksteady y skinhead-reggae de la mano de Rafa R. Valdés "El Corrector", col que aprovechamos pa falar de la música que más mos presta, de la so trayectoria na radio, del UC Ceares y de la serie editorial que dirixe,  Calume Ediciones.