GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

1 dic 2022

Ximiélgalo Ep 61 con Festival de Percusión Villa de Fabero Reggae



Nesti capitulu ximielgueru despedimos payares con dos vinilos bien gayoleros. Ún, del sellu Beverley's, que quedo pendiente del programa pasau, y ún del sellu All Nations del añu 2020 con William Stepper y Little R a les voces. 

 Pa siguir novedubes prestoses de Stand High Patrol, Jahgoikoa eta reggae zaharra, Pantx Records, Old Neighborhood Records y Caz Gardiner. 

 Na metá de programa charramos por telefono con Maikel Barreira, que ye ún de los responsables del Festival de Percusión Villa de Fabero Reggae. Comentamos con él la trayectoria del festival, lo guapo que ye Fabero y el Bierzo y del programa d'esta edición del 17 d'Avientu. 
Too ello al son de Lone Ark Studio, porque Roberto Sanchez va a ser el cabeza de cartel d'esta edición con munchxs collacixs selecionando música y dando talleres. 

Pa finar, más novedubes de más estilos, dempués de metei al calypso reggae o a les covers del roots al soul, sintimos más novedubes de Lone Ark, Nansa Records, Shanti Yallah, Heartical sound & label, Admiral Tibet, Jhony Ousborne, Micronomade, Sustrai Labea y Lee Scratch Perry (RIP).