GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

2 mar 2023

Ximiélgalo Radio Show Ep. 69 Special Orange Street I

 

Nesti episodiu ximielgueru entamamos una serie de capitulos alrodiu de la famosa cai de Kingston Orange Street, tamién apodada como "La Cai del Ritmu" 

 Pa entamar, pesllamos el repasu al LP "Visions" de Dennis E. Brown, desgranando tamién parte de la vida d'esti artistazu ñacíu na Cai Naranxa. 
 
Dientro del repasu d'esta famosa arteria de la capital xamaicana, miramos pa la hestoria, la socioloxía y charramos de productores como Prince Buster, Coxsone Dodd, Duke Reid, Augustus Pablo o Sonia Pottinger, y como non sintimos dalgunos temazos d'estos maquinas en clave ska y reggaae. 

Pa finar falamos de como foi el desendolcu de la cai y d'una de les poques tiendes de discos que siguen abiertes anguaño ellí como ye Rockers International, na que ta involucrau el fíu de Augustus Pablo, Addis Pablo, del cuál sintimos una novedub bien afayaiza pa pone-y el ramu al programa.