GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

23 jun 2022

Ximiélgalo Radio Show Episodiu 49 con Ranking Sepah

Nel episodiu d'esta selmana entamamos sintiendo tres singles en vinilu de los que merquemos na tienda de Liquidator colos Paragons, Lester Sterling, Stranger Cole y Mango Wood como protagonistes.

Dempués pinchamos a Phillis Dillon, destacada na portada de la revista Ska Mag #3, que aprovechamos pa comentar, y lo nuevo de Baboon Prophecy, Taiwan Mc, Sailor Smile y Tenor Mario. 

 Pa siguir, charramos per teléfonu col cantante gallegu Ranking Sepah, que visita Asturies esti finde pal meeting de sound systems nel Magic Woods del Area Recreativa de La Degollada con Bassturias, Allanai, Faba Phanti I y Miguina Selektah. 
Dempués de sintir varios cancios del nuesu convidau, soltamosvos más eventos de la axenda reggae ximielguera al ritmu de lo nuevo de L'Enterloop con Troy Berkley, OBF, Lyricson, Redfox y Queen Omega y de Dubxanne con Sara Lugo.