GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

25 nov 2022

Ximiélgalo Radio Show Ep. 60 - Un cuentu chinu en Xamaica vol.2




Nesti episodiu redondu del ximiélgalo tornamos a falar de los chinos en Xamaica, de les guerres del opiu y de los negocios que montaron cuando llegaron a la isla.

 Nel terrén musical, entamamos repasando la carrera de Lesley Kong y los sos sellos Beverlies y Pyramid con cancios de xente como Desmond Dekker, Toots and The Maytals, Robert Marley o Jimmy Cliff. 
Y aprovechando'l tantu, tamién comentamos un poco alrodiu del sobrín de Lesley, el infatigable, I Kong, col que enganchamos coles novedubes. 

 En cuanto a lo más fresco del reggae, ponemos una de I Kong xunto a Max Romeo y 18th Paralllel Band, tamién tenemos tiempu a sentir a Vivian Jones col sellu Mellow Vibes y una Live Track de Yugo Taguchi y Longfingah xunto a Babbom Prophecy.

 Y pa pesllar esti especial chinu-xamaicano, entamamos a falar d'un de los fundadores de Channel One Studios Joseph "Jojo" Hoo Kim, sellu del cual sintimos hits de John Holt, Ranking Trevor & The Jays y Barry Brown.