GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

13 oct 2022

Ximiélgalo Radio Show Episodiu 55 Estilu Orixinal

Nel episodiu d'esta selmana tornamos a los orixenes ximielgueros con un capitulu al estilu orixinal.

Entamamos pesllando'l respasu al LP Reggean Jarrai con cancios de Xiberoots y Steady Rockets y siguimos coles estayes "Pallabres, son y puxu", na que falamos del canciu "On the beach" de The Paragons y el ñacimientu de les cares B y los dubs, y "La Riddimciclopedia", onde pesllamos el tomu dedicau al I'm Still in love with you Riddim.

Tamién sacamos tiempu pa les noveDubes, con música fresca de Skalinka, Artizone, Baltimores, A-Shanti Selah, Irie Ites, George Palmer, Dub Mono Hifi, Universal Echo, Lioness Mathilda, OBF, Charlie P. 

Y pa finar, minicróniques de los saraos de los últimos findes, como la folixa soundsystem de Bakio colos sound systems de Ital Storm, Bassturias y Bassherri, la Reggae Invasion Xixón y la pinchada de Miguina en Xagó Surf Co, amás de la reggae axenda, too ello al son de la música de Iseo & Dodosound, Reggae Roast, Brother Culture, Radikal Guru y Cian Finn.