El Blog de Radio Kras

Grupu de comunicación alternativa fundáu na ciudá de Xixón (Asturies) en 1985. Radio Kras emite desde el 105 FM en Xixón y a través de esta web para el resto del planeta.

Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que "otra comunicación es posible".

Este es un blog donde puedes escuchar la radio en directo o puedes acceder a programas grabados a traves del archivo de podcast.

Si tienes problemas para escucharnos introduce la siguiente dirección en tu reproductor: http://giss.tv:8000/RadioKras.mp3

Radio Kras cumple 30 años. Visita nuestro blog 30 aniversario

Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas (para colectivos)

19 oct. 2015

Comunicado ante el archivo del expediente sancionador





ARCHIVADO EL EXPEDIENTE CONTRA RADIO KRAS


El pasado 15 de octubre recibíamos la notificación de la Consejería de Empleo, Industria y Turismo con el sobreseimiento y archivo del expediente sancionador en el que se nos había advertido de una posible multa de 100.000 a 200.000 € y el cierre de la emisora.

En primer lugar queremos agradecer la solidaridad de más de 100 colectivos y asociaciones asturianas, estatales e internacionales que firmaron el Manifiesto de apoyo a Radio Kras y Radio QK y de todas las personas que, a título individual, han apoyado la continuidad de nuestra emisora.

Han sido 3 meses de incertidumbre pero también de realización de actividades, en diversos espacios, donde pudimos dar a conocer y denunciar la situación que vivimos los medios comunitarios desde hace más de 30 años.
Una sociedad democrática debe defender el Derecho a la Comunicación y a la Libertad de Expresión y el derecho a recibir una comunicación audiovisual plural “a través de una pluralidad de medios, tanto públicos, comerciales como comunitarios que reflejen el pluralismo ideológico, político y cultural de la sociedad”, según recoge el Artículo 4 de la Ley General de Comunicación Audiovisual.

Es por ello que exigimos al Ministerio de Industria que desarrolle la reglamentación necesaria para permitir la habilitación de licencias a los Servicios de Comunicación Comunitarios sin ánimo de lucro y facilite a las Comunidades Autónomas el espacio radioeléctrico necesario para la prestación de estos servicios. Este incumplimiento de la Ley, que dura ya más de 4 años, ha supuesto el cierre de emisoras históricas en Asturies como Radio Nava y Radio Sele, en FM, provocado por la Jefatura Provincial de Inspección de las Telecomunicaciones a quien hay que pedir responsabilidades por su afán de acabar con los radios libres y comunitarias en Asturies mientras radios comerciales sin licencia están emitiendo y lucrándose mediante la publicidad.

Así mismo pedimos al Gobierno asturiano, a través de la Consejería de Empleo, Industria y Turismo que inicie los procedimientos necesarios para el desarrollo legislativo  que nos permita, como entidad sin ánimo de lucro destinada a atender necesidades sociales, culturales y de comunicación de comunidades y grupos sociales, seguir funcionando con normalidad. Entendemos que, en los procedimientos que se lleven a cabo, deben contar con la participación de aquellas entidades que se puedan ver afectadas, como es nuestro caso, por lo que proponemos la apertura de un espacio de trabajo donde se escuche a las partes implicadas.

Colectivo Radiofónico Asturiano - Radio Kras 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ARCHIVÁU L'ESPEDIENTE CONTRA RADIU KRAS


El pasáu 15 d'ochobre recibíamos la notificación de la Conseyería d'Empléu, Industria y Turismu col sobreseimientu y archivu del espediente sancionador nel que se nos alvirtiera d'una posible multa de 100.000 a 200.000 € y el zarru de la emisora.

En primer llugar queremos estimar la solidaridá de más de 100 colectivos y asociaciones asturianes, estatales ya internacionales que roblaron el Manifiestu de sofitu a Radio Kras y Radio QK y de toles persones que, a títulu individual, sofitaron la continuidá de la nuesa emisora.

Fueron 3 meses de incertidumbre pero tamién de realización d'actividaes, en diversos espacios, onde pudimos dar a conocer y denunciar la situación que vivimos los medios comuñales dende fai más de 30 años.
Una sociedá democrática tien de defender el Derechu a la Comunicación y a la Llibertá d'Espresión y el derechu a recibir una comunicación audiovisual plural “al traviés d'una pluralidá de medios, tanto públicos, comerciales como comuñales que reflexen el pluralismu ideolóxicu, políticu y cultural de la sociedá”, según recueye l'Artículu 4 de la Llei Xeneral de Comunicación Audiovisual.

Ye por ello qu'esiximos al Ministeriu d'Industria que desenvuelva la reglamentación necesaria pa dexar la habilitación de llicencies a los Servicios de Comunicación Comuñales ensin ánimu d'arriquecimientu y facilite a les Comunidaes Autónomes l'espaciu radioeléctricu necesariu pa la prestación d'estos servicios. Esti incumplimientu de la Llei, que dura yá más de 4 años, supunxo'l zarru d'emisores históriques en Asturies como Radio Nava y Radio Sele, en FM, provocáu pola Xefatura Provincial d'Inspección de les Telecomunicaciones a quien hai que pidir responsabilidaes pol so enfotu d'acabar colos radios llibre y comuñal en Asturies mientres radios comerciales ensin llicencia tán emitiendo y lucrándose por aciu la publicidá.

Asina mesmu pidimos al Gobiernu asturianu, al traviés de la Conseyería d'Empléu, Industria y Turismu qu'empecipie los procedimientos necesarios pal desenvolvimientu lexislativu que nos  dexe, como entidá ensin ánimu d'arriquecimientu destinada a atender necesidaes sociales, culturales y de comunicación de comunidaes y grupos sociales, siguir funcionando con normalidá. Entendemos que, nos procedimientos que se lleven a cabu, tienen de cuntar cola participación d'aquelles entidaes que puedan vese afectaes, como ye'l nuesu casu, polo que proponemos l'apertura d'un espaciu de trabayu onde s'escuche a les partes implicaes.

Colectivu Radiofónicu Asturianu - Radio Kras