GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

28 feb 2014

Marabayu 27/02/14




Crónica de la presentación de la campaña Xusticia Social de Asturies en Pie, una iniciativa solidaria con las personas represaliadas por participar en distintas movilizaciones: huelga14N, minería, paro, cajastur,..






Las Marchas de la Dignidad salen de Asturies el 1 de Marzo con una Manifestación en La Felguera. Escuchamos la entrevista con Nines Maestro, que participa en la Coordinadora Estatal de organización de las Marchas de la Dignidad, a través de Mas Voces




Hablamos con Delfo, de La Tarrancha, del ultimo disco del grupo, Mezillingües.

"En esti discu cunten cola collaboración d’un montón de músicos integrantes d’otres bandes qu’empleguen les sos respectives llingües maternes. Ines Osinaga (Gose), Jesús Cifuentes (Celtes Curtios), Guillerme (Quempallou), la occitana Alidé Sans, componentes de  bandes de rock n’asturianu, los grupos Picä Tumilho, Tarna y Gaire… un total de 19 voces que canten a la necesidá de tender pontes culturales pa visibilizar otres realidaes llingüístiques y defender los derechos de los sos falantes."


 Archivo de Marabayu