GRUPU DE COMUNICACIÓN ALTERNATIVA FUNDÁU NA CIUDÁ DE XIXÓN EN 1985 | 105 FM

"Radio KRAS es una radio abierta a quienes no tienen voz en los medios convencionales, a los movimientos sociales y a quienes piensan que otra comunicación es posible".

30 años de Radio KRAS | Visita nuestro blog 30 aniversario | Manifiesto de apoyo a las radios libres asturianas

10 ene 2012

Concentración Apoyo Radios Libres

CONCENTRACIÓN
APOYA LAS RADIOS LIBRES ASTURIANAS
VIERNES 13 DE ENERO DE 2012 A LAS 12:00h.

DELANTE DEL

Registro General Edificio de Servicios Multiples

C/ Coronel Aranda 2, UVIEU

CONVOCA: COORDINADORA DE RADIOS LIBRES DE ASTURIES

El 1 de Mayo de 2010 entraba en vigor la Ley General de la Comunicación Audiovisual (BOE 1 de abril de 2010) incorporando a la legislación la existencia de Servicios de Comunicación Comunitarios sin ánimo de lucro.
Esta Ley marcaba un plazo máximo de 12 meses para desarrollar el
procedimiento de concesión de la licencia como la concreción del marco de actuación de los servicios de comunicación audiovisual comunitarios sin ánimo de lucro.
El plazo de doce meses establecido por el legislador para realizar dicho desarrollo reglamentario ha expirado. Entendemos que esta situación no imposibilita el reconocer a las emisoras.

Por tanto vamos a solicitar a la
DIRECCIÓN GENERAL DE TECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN Y LAS COMUNICACIONES de la Consejería de Economía y Empleo que
se nos reconozca como Servicio de Comunicación Comunitario, y que se solicite de la Administración General del Estado el dominio público radioeléctrico necesario para la prestación de este servicio .

CONCENTRACIÓN
APOYA LES RADIOS LLIBRES ASTURIANES

Vienres 13 de Xineru del 2012 a les 12 h. la mañana
delantre del
Rexistru Xeneral del Edificiu de Servicios Múltiples
c/Coronel Aranda, 2, UVIÉU
ENTAMA: COORDINADORA DE RADIOS LLIBRES D'ASTURIES

El 1 de mayu del 2010 entraba en vigor la Llei Xeneral de la Comunicación Audiovisual (BOE del 1 d'abril del 2010) incorporando a la llexislación la esistencia de Servicios de Comunicación Comunitarios ensin ánimu de lucru. Esta Llei fixaba un plazu máximu de 12 meses pa desenvolver el procedimientu de concesión de la llicencia mesmo que la concreción del marcu d'actuación de los servicios de comunicación audiovisual comunitarios ensin ánimu de lucru.
El plazu de doce meses fixáu pol llexislador pa facer talu desarrollu reglamentariu acabó. Asina les coses, entendemos qu'esta situación nun torga'l reconocer les emisores.
Poro, vamos solicitar a la DIRECCIÓN XENERAL DE TECNOLOXÍES DE LA INFORMACIÓN Y LES COMUNICACIONES de la Conseyería d'Economía y Empléu que nos reconozan como Serviciu de Comunicación Comunitariu, y que soliciten a l'Alministración Xeneral del Estáu'l dominiu públicu necesariu pa ufrir esti serviciu.